Happy-melek1997 8 şubatta beta 89.44 çıkmıştı Bugün tekrar istemişti doktor 321.04 çıktı Bana biraz düşük gibi geldi ya 😓 biraz daha yüksek bekliyordum ben 400 450 falan gibi
Ebruli55 Happy-melek1997 hayırlı olsun bana da biraz düşük gibi geldi sanırım 5 gün sonra alınan sonuç yanlış anlamadıysam