Merhaba arkadaşlar ben 14 haftada serklaj oldum ve şuan 17 haftalık gebeyim 3 gündür grip oldum kuru bir öksürük var ve sürekli öksürüyorum bu sebeple çok korkuyorum açılmam olur diye acaba serklaj olupta benim gibi benim gibi çok öksürüp sorun yaşayan oldu mu