kamilesevdikk Merhaba hanımlar bursa. Şehir hastanesinde Dr önerisi olan var mı ? Doğurup memnun kalan ?
kamilesevdikk Zeliha-16 30+5 , ah keşke özelde doğurmak bu kadar pahalı olmasa ya , kendi doktorumdan çok memnunum ama çok pahalı , o yüzden bı devlette de araştırma yapıyorum ,
Zeliha-16 kamilesevdikk çok pahalı biz ceylana gıtık ilk ogrendimizde her zaman da oraya gıdemeyız sehır hastanesi gıdıcez ama randevu bulmak çok zor