Babyy_ Allah’ım inşallah hayırla,sağlıkla ve kolaylıkla nasip eder canım. Ben femera iki ay kullandım. İlk ay çok çabuk büyüdü yumurtam ama ikinci ay çok zor büyüdü. Sonuçta hamileyim şuan 15+6 haftalık. Femerayo bana doktorum adetin 5.günü başlatmıştı. 5 gün kullanıp 2 gün ara verdim sonrasında kontrole gitmiştim. Zaten adetin 14.gününe falan denk geliyordu kontrolüm.