Esra1965 Hiç düşünmedim, akışa bıraktım. Önemli olan onu sağlıkla kucağıma alabilmekti ve tek düşündüğüm buydu. Ne normal doğum ne sezeryan hiçbirini düşünmedim o geleceği yolu kendisi seçer dedim, öyle de oldu kızım ne baş gelişti ne makat gelişti karnımda yan şekilde duruyordu. Mecburi sezeryan oldum hatta aldığımız günden 2 gün önce acil sezeryana alındım. O yüzden hiç düşünmeyin, bebişler geleceği yolu biliyorlar. Normal doğum da sezeryan da kendine göre zorlukları var ama onu kucağınıza aldığınız zaman var ya… geçmeyen acı yok işte🙏🏼🫶🏼