Ymnjunior Kızlar şekerim dün akşam 200 oldu bu sabah 180 tokluk ikiside şeker yüklemesi bazı sebeplerden yaptıramıyorum midemle alakalı doktoruma henüz ulaşamadım acillik bi şey var mı sizce