Evremanne Nefeslina ben de 32 deyim 35 de randevum bar doktor çarı muayneni yapıp doğumu kararlaştırırız dedi
Nergs199 Nefeslina benim 37 de yapıldı. Kendimi kasmadim serbest bıraktım hiç te acimadi. Burda çok abartan insanlar var .belkide kendilerini çok kasiyorlar ondan sa olabilir .bir dk bile sürmüyor zatebb
Evremanne Nefeslina kimisine 37 de falan bakıyor kimine 36 kişiye göre ve hamilelik sürecine göre değişiyor birazda bir sonraki kontrolünde sor istersen bilgilendirsin seni
Evremanne Zehrauzra çoğu kişi çatı muaynesi nişanı tetikliyor diyor ben doğumun olucakmıl gibi hazırlık yapıcam o haftaya
Nefeslina Catı muayenesınden korkmuyorum ne kadr acı olabılırkı dusunsenıze normal dogum yaptıgımızda bı can getırıcez dunyaya bunu nasıp eden rabbım acısının sabrınıda verır dıye dusunuyorum ben
Ayal80 Bende 38+1 de çatı muayenesi oldum kızlar çatı muayenesi doğumu tetikliyor diyorlar ama bende hiç öyle bir şey olmadı cumartesi günü çatı muayenesi olmuştum hiç bir belirti yok 38+4 üm şu an