sumeyra14 Arzuanne Günlük 7 hurma yemek, yürüyüş ,pilates , ahududu çayı, ananas gibi şeyler denediniz mi Ona rağmen mi olmuyor acikliginiz
hayalim35 Arzuanne bnde aynısı oldu herşeyi yaptım düzene girmedi ve açılma olmadı 41 hafta da rahmin olgunlaşmış uyarılmayı bekliyor dedi ve alttan fitille başlattı biraz sancı geldikten snra bebek etkilendi die geri çıkardılar ama sancılarım devam etti ve açılmam ilerledi bana göre suniden daha iyiydi kendi sancımı başlattı
bebegimhayalim Cansuerdogann7790 ayy ben daha 34 haftadayım ve aynı şekilde 1 haftadır vajinada batma iğne hissi ve sağ bacağım kasigim çok ağrıyor otururken yada hareketsiz yatınca bisey yok ama dönerken ağlıyorum resmen kalkarken kasigim kasiliyor ağrıyor benimde mi açılma oluyo acaba ya
sumeyra14 bebegimhayalim ben de 35. Haftamdayım ve son bir aydır bu durumu yaşıyorum. Yürürken sağdan sola dönerken aşırı acı cekiyorum ve rahim agzinda baskı sızı hissediyorum lavaboya gidince. Ben de merak ediyorum 😂
Derinnmom Gurbetci1anne evet tabiki pazar günü açılma var dediler ben pazartesi kontrole gittim bebek kanalda değildi. Son anda bazen kanala girebiliyor canım
sumeyra14 bebegimhayalim 😂ne zaman dogurcam merak ediyorum bide. İlk doğumum ve ağrı baskının akıbeti ne olucak merak ediyorum Nokta nokta şeklinde kahverengi lekenme gördüm ama herhalde nişan değildir. Nişanı farklı tarif ediyorlar
bebegimhayalim sumeyra14 benimde ilk gebeligim her ağrıyı doğurcam filan sanıyorum benimde sari akintim oluyor agrilarim basladi baslayali b8de bebek doncekmi donmicekmi korkusu var 😂
Gurbetci1anne Derinnmom 35+1 im karnımdan belime belimden karnıma sancılar giriyor belime bıçak saplanıyor gibi kasıklarımda adet sancısı gibi bi de vajinaya yakın bacak kemiklerim ağrıyor 2 haftadır. Sizde de böyle mi
Eddaa57 Derinnmom evet aslında 34 haftaya kadar özeldi ama son 1 aydır devlete gidiyorum devlette yapicam doğumu
hayalim35 Arzuanne ben devlete gidiyorum doktorun kendi önerisiydi doktoruna sorabilirsin ha suni vermiş ha fitil bnce yaparlar
Parsmommy Deryalina- nstde sancı çıkıp hiç bir ağrısı olmadığı halde 2 cm açıklığı olan arkadaşım vardı 2 hafta sonra doğurdu ama