Merhaba ben ozele gıdıyordum bırazda sıkıntılıydı acıkcası benım hamılelıgım ve okadar doktor gezdım hemde özelde ama bu doktorum cok başka ve devlet hastanesı olmasına rağmen ınanılmaz güzel yorumlar duyuyorum ve okadar memnunum kı yalnızca takıp yapıyo ama cok nazik kıbar anlayışlı sabırlı herseyı ınce detayına kadar anlatan ultrosonda 5 dkkadan fazla abartısız dıyorum bebegı ınce detayına kadar bakıyo ve okadar moral verıyor kı Allah çıkardı karşıma cok ama cok ıyı bır doktor Fatma Korkmaz Maltepe devlet hastanesı yakınsa tavsiye ederım..tabı takıp yapıyor sadece