Kızlar 1 ocakta dogum günümdü, ama eşim kutlamadı bende söylenip arada laf carpıyom kutlamadın diye, bu arada 2 bucuk yıllık evliyiz. Gecenki dogum günlerimi kutladı. Neyse ben laf carparken oda bana kim benimkimi kutlamış hani dedi, adam haklı vala ben hiç kutlamadım. Şimdi koydeyız biz, kardesim staja giderken para verip pasta almasını istiyecem. eşimin haberi olmasın sürpriz olsun diye,1 Martta dogum günü. Yada başka bir fikri olan varmı?