Bende 34 de sancım vardı düzenli erken doğum olur diye yatış vermişlerdi bebeğe ciğer geliştirici vurmuşlardı sancım o zamandan beri hep var ve düzenli oluyor ama 37+2 yi gördüm belli olmaz ne zaman olacağı halada sancılarım kasılmalarım devam ediyor