NuR1995 Kızlar muayeneye tek mi giriliyor yoksa eşide alıyorlar mı bilen varsa yazabilir mi Birde detaylı usg yapılıyor mu
Fatmadiebiri Tek giriyorsunuz eşinizi almıyorlar tabi ki detaylıyı frlan zamanı gelince orda yapıyorlar