ZehraKarayel ilk gebeliğim 42+ hala gelmeyince sezaryenle doğum yaptım. şaka gibi gelebilir, biz de inanamadık ama oğluşun gelmeye pek niyeti yoktu 😂😂 Normal doğumdanda koruyordum zaten.. Şimdi çok istedim de olmadı diye yalana gerek yok. Zorla çıkardılar 😁😁 bakalım bunda ne olacak..