Alkimbynz Medikal Park Adana hastanesinin doğum paketi hakkında bilgisi olan var mı? Güncel doğum ücreti vs ne kadar kızlar?
Ayslksa Alkimbynz canm.cuma günü doğumum var.dogum paketini bilmiyorum ama sezeryan doğum ücreti 40.000 TL mis Eşim bugün sabah sordu.
Zeyna01 Ayslksa Ben bugün yarın doğum yapacağım 25 milyar Akdeniz kart 21 bin eminsiniz 9 aydır o hastaneye gidiyorum medical park diyor Medline felan karıştırdınız
Alkimbynz Hayırlı olsun Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Diğer hastanelere göre fiyatı çok yüksekmiş. Doktorunuz kim acaba
Alkimbynz Bende Burcu hanıma gittim. İlk muayenimizdi ikinciye gidicez inşallah gayet memnun kaldım ama doğum ücreti çok uçukmuş. Üzüldüm şu an.. başka hataneyle çalışıyor mu ki başka doktora da gitmek istemiyorum kafam karıştı
Haticehrkc Ya çok uçmuş benim doğum Mart sonu Nisan başı olacak inşallah, doktorum da Burcu hoca, çok memnunum ama bu fiyatlar beni düşündürüyor, sizin doğum sezaryen mi olacak?
Gamzem01 Haticehrkc şuna fiyatlar beni de çok fazla düşündürdü benim doğuma daha var ama çok yüksek değil mi
Haticehrkc Ayslksa yılbaşından sonra uçmuş belli ki çünkü ben yılbaşından önce 25 bin olarak duymuştum
Alkimbynz Ben henüz 6+2 haftalık hamileyim doğumum Ekim gibi olur bende tek bir doktora devam edip doğum olsun istedim ama cidden bu fiyatlar aşırıya kaçıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum yarın muayenem var başka hastaneyle anlaşması var mı vs soracağım
ftm_cglyn Burcu hocanın doğum ücreti 40 bin mi olmuş daha iki hafta önce 25 bin dediler şok oldum Şuan bi anda nasıl bu kadar fazla koyabiliyorlar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ayslksa Haticehrkc evet doğum yaptım 16 Şubat’ta.post açamadım doğum hikayem diye çünkü kızım sariliktan kuvezde yatıyor.5 gün oldu.ben ise iyi olmaya çalışıyorum.biraz ağrım olsa da yavaş yavaş toparlanmaya başladım.kizimi da sağ salim kucağıma alırsam daha iyi olacam inşallah 😐🤲
Haticehrkc Ayslksa gözünüz aydın, umarım her şey daha iyi olur 🙏🏻 doğum ücreti 25 bin dediler siz ne kadar verdiniz peki? Burcu hocaydı sizin de doktorunuz dimi? sezaryen süreci nasıl geçti müsait olunca yazar mısınız?
Ayslksa Haticehrkc teşekkür ederim amin inşallah.benm eşimin çalıştığı kurum bu hastane ile anlaşmalı.sistemden baktıklarında eşime 40 bin fiyat çıkıyor demisler.%20 sini biz ödedik.geriisni kurum karşıladı.burcu hocamda 20 bin fiyat vermişti ama kurumun dediği oldu.ameliyatimda çok güzel geçti.ameliyat sonrası ağrılar oldu gaz çıkarma biraz sıkıntılı geçti zor çıkardım lavman yaptırmak zorunda kaldık.o da çıkınca baya bı rahatladım.iki üç güne toparlandım kendi işimi kendim yapmaya başladım..şimdi gayet iyiyim.cok şükür 🙂umarım sizde rahatlıkla geçirirsiniz lohusaliginizi.