13 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim biraz kilolu kaldım evet ama karnım çok çıktı ilk gebeliğimde 5. Aydan sonra belli olmaya başlamıştı Şuan 5 aylık gibi göbeğim anlamadım kilo da almadım ki ondan diyeceğim 🤷♀️ benşm gibi karnı erkenden çıkanlar yorum yapabilir mi tek değilimdir inşAllah😀