Bence iyi. Ben de tüp bebek tedavisi gördüm ve benim de ilk tüp bebek tedavimdi. Şuan 14 haftalık hamileyim. 16 tane yumurta benden toplanmıştı. Aynı şekilde benimde 4 yumurtamam döllenmişti ve dondurulmuştu. 2 embriyo transfer edildi 1 tanesi tuttu çok şükür. Yani hiç olumsuz düşünmeyin. Benim durumum da sizin gibiydi. Bol bol dua pozitiflik ve inanç gerekiyo. Siz olumlu düşünün ki olumlu olsun. İnşallah Allah sizinde yüzünüzü güldürsün 🙏🏼