Eminetolga5559 ] bence geçen yaza kadar olsa olabilirdi ama araba piyasası iyi durumda değil şu an. Bir de dolandırıcı çok var araba alım satım işinde.
Eşimin akrabası da emlakçılık ve böyle araba al sat işi yapıyor. Araba almaya gitmiş doğuya, 600 bin lira dolandırılıp geri döndü. Adamlar aynı araba için 4-5 kişiye birden söz verip noter aşamasında bir hile ile devri yapmamışlar ama paraları almışlar herkesten.
Eve kiracı koysanız kira da iyi bir getiri olur şu anki piyasada. En azından daha düzenli bir getiri.