Hemebehemgebe ebe olark seni bulmuşken bisey sorcam arkadaşım, 37+1 günlüğüm kilomuz epey az çıkıyor 2500 kadar doktor çok sorun yapmıyor yinede neyse 1 cm arkadan açıklığın var dedi bana arkadan demek nedemk oluyo ? acaba nst de 60 li sancılar çıktı son bi haftadır adet agrım fln çok oluyo diyince muayene etti çatılarında hafif bi darlık var ama bebeğin de minyon sıkıntı olacağını sanmıyorum dedi, şuan sadece duruş şekli posterior sancılarınla birlikte duruma göre bebeğin karar verebiliriz dedi. Posteriordan anteriora genelde dönermiş buna takilmalimiyim sence sen daha çok denk gelmissindir belki bi fikrin vardır, ve sence doğum ne zamn olur bu şekilde çok bekler mi ki