Boncukk123 bizde odası bebek arabası puset anne yanı beşik büyük şeyleri hallettik dünde şampuan bebek yağı seti ayrıca tırnak makası fırça ateş ölçer seti reflü yatağı aldım
Kıyafette yenidoğan olarak 1 tane 10 lu hastane çıkışı 2 tane 5 li takım aldım başka yenidoğan almadım 3-4 parça 3 aylık alt üst takım aldım 2 tane 3 ay uzun kollu tulum aldım ama daha çıtçıtlı zıbın hiç almamışım bide aldıklarım hep uzun kollu 3 ay olunca yaza denk geliyor kısa kollu falan alsam mı bilmiyorumm ya
Bende bebek bezi ıslak mendili sona bırakıcam