iremsevinc hastaneye başka bi şkayet için gitmiştim.Doktor tedaviden önce Gebelik var mı dedi ben de düşündüğümüz için şüphem var dedim ama daha günü falan geçmemişti günüme de daha vardı ve 4 aydır deniyorduk.Sonuç 2.34 çıktı ve negatif olduğunu düşündüm doktora göstermedim. 3 gün sonra röntgen çekilmem gerekti.Röntgeni çektirdim ama içime korku düştü ya hamileysem diye.Kaset test aldım uygun fiyatlı olanlardan.Silik çizgi çıktı.Ertesi gün kan verdim beta 30 olmuştu.Şu anda 21 haftalık gebeyim.Birkaç gün sonra kan tahlilinizi tekrarlayın derim ben.