Seselif ikinci gebeliğimde biyokimyasal risk 4100/1 kombine risk 10000/1 çıktı. Doktor yine de bunlar kesin sonuç vermez kesin sonuç istersen fetal dna yaptırabilirsin dedi. Ama gerek duymadım 😂 ilk gebeliğimde 500/1di baya endişelendim ama sorun olmadı. Gelişim geriliğiyle doğdu sadece ama onun da ikili testle alakası yok. Ayrıca sonucunuz görece iyi bir sonuç bence.