Bugün tam 34 haftayı kontrolüm vardı. Oğluşu kilosu 3020 gr boyu 46 cm. Dört hafta ileride şeker sebebiyle. Riskli gebelik konumundayım. Suyumda fazla. Erken doğum riski var. Herşey yolunda giderse 37. Haftada almak zorundayız dedi bebeği. 37de doğup küveze girmeyen var mı?