Halin sağlıkcıyım çok doğuma, sezaryen ve doğum sonrasına şahit oldum bekarken. Her zaman normal doğumu savundum kendimde de hep onu istedim ta ki hamile kalana kadar. Öyle bir psikolojiye girdim ki bana doğum anı bir travma gibi kalacak farkındayım ve sezaryen sonrası eziyeti bilsem de normal doğumu asla düşünmedim vakit yaklaştıkça da düşünemiyorum 😅 ama en temizi normal doğum