Arkadaslar gebeliğinizin kaçıncı haftasında bebeğinizi gördünüz .Şuan 5. Haftadayım kese geçen hafta görülmüştü bu hafta bebeği görürüz diye çağırdı doktor. Görünmedi erken olabilir yada bebek oluşmaya bilir o zamanda kanamayla vücuttan atılır dedi. Beklememiz gerekir dedi. Kan tahlilini tekrar aldı hcg ye bakmak içinde. Bu ş kilde olup sonradan gören var mı ?