Ylzsvnk Kızlar kürtajdan sonra beta 20 lere kadar düşüp tekrar yükselip hamile olan oldu mu 35 gün betam dün 25 çıktı hala sıfırlanmamıştı
DiplomaliEvHanimi Ylzsvnk o kdar kanama oluyo dusmesi lazim yeniden gebelik olmus olabilir biraz dha bekleyip yeniden kan verin
Aysecan0335 Betaya doktorunuzmu bakıyor ben de olmuştum 2 kere kürtaj hiç beta takibi yapmamıştım sonrasında da merak ettim
Ylzsvnk Aysecan0335 evet canım doktor 2 günde bir düzenli istiyor bende öyle yaptı düşmediği için tekrarlatıyor şuan kürtajdan sonra 1 ay içinde sıfırlanması gerekiyormuş çünkü benim sıfırlanmadı 2 gün önce 45 dün 24 çıktı