hepoyleolurzaten_ Mervesbr normal canım benimde öyle 20 si doktora gidicem inşAllah bakalım gözükücekmi
Ezelaleyna Mervesbr bende 5+1 de keseyi gördüm dün doktora gittim 6+1 kese büyümüş bebek yeni oluşmaya başlamış dedi 7 haftada cagrdi galba geç döllenmeden dolayı geç gözüküyor
pmedic112 Mervesbr normal ultrason cihazınınkaliteai bile etkiliyor ben çarşamba gittiğim de doktor kalp atışını dinletti ultrasonla bebeği gösterdi cumartesi başka bi hastaneye gittim bebek daha oluşmamış dedi.
Nigaribra Bence normal bende de öyleydi keseyi bile göremiyordu doktor daha çok küçük diyordu ama sabretdim 2 aylıkken gittim çok güzel göründü fotoğrafını bile verdi doktor o kadar güzeldi ki minik bir bebek🥰💕