Ecemnm doktorumu aradım gel dedi az önce hastaneden geldim eve kasılma için iğne yaptı bide serum verdiler ben gebeliğin başından beri yatıyorum riskli gebelik benim ki dün biraz ayakta kaldım ona bağladı doktor yatacaksın hiç bişey yapmayacaksın diyo kız bebek bizim ki nazlı biraz 😊