32ye perşembe günü giriyordum doktoruma o hafta gelemeyeceğimi söyledim pazartesi gelsem çalışabilir raporu verir misiniz dedim olur dedi pazartesi aldım 4 gün fazladan çalışmış olacağım ama bazı doktorlar 32ye girdiğin gün gelmeni istiyormuş doktoruna göre değişiyor yani. Benim arkadaşımın doktoru 32+0 da gelmesini istemişti mesela.