Şuan 24+4 dün akşam 24+3 te minik adamdan ilk tekmemi yedim sonunda hissedebildim bayadır bekliyordum ve muhteşem bir his kelimelerle bile anlatmakta güçlük çekiyorum çok çok güzel 🙈🥰 çok fazla endişeliydim hiç hareket etmediği ve hissetmediğim için içim huzur doldu resmen 😍 kızlar benimle aynı hafta da hisseden var mı aranızda ya da daha erken ve ya hala daha hissetmeyen ilk hareketinde neler hissettiniz çok heyecan verici 😍🌸