perosy Günaydınnn kontrole gidiyorum 10 gündür 2 cm açıklıkla dolaşıyorum bir türlü gelmiyor bizim kız 38+2deyiz. Dua edin de artık yatış falan alayım sancılarım da var bu sefer umutluyum 😄
perosy minikkelebek_ gündüz hiçbir şey yok ama geceleri 15dkda bir geliyor bir de 2 gündür karnım taş gibi sürekli sertleşiyor
minikkelebek_ perosy benim de 5 6 gündür aynı şikayetim var adet sancısı gibi sancım oluyor girip çıkıyor karnımın içinde tuhaf ağrılar oluyor o da girip çıkıyor doktora gitsem mi gitmesem mi bilemedim resmen
perosy minikkelebek_ benim ilk 35in sonları 36 gibi öyle ağrım olduğu için gitmiştim açıklığım oluşmuştu ama herkeste aynı mı olur bilemiyorum için rahat etsin diye bence bi gidebilirsin🌸
minikkelebek_ perosy gündüzleri sancım ara da girip çıkıyor nst de belli olur mu bir de benim bebeğin kafası daha yukarı da açılmamın olacağını sanmıyorum
perosy minikkelebek_ inan ilk gebeliğim benimde şimdi farklı bir şey diyip korkutmak istemem çünkü çok bir tecrübem yok :( ama her ihtimale karşı gitmende fayda var çünkü haftan ileride o dönemde doktorum bana en ufak ağrında sızında gel haftan ileride riske gerek yok demişti
minikkelebek_ Deryayzz suan sancım yok Nst de bu yüzden de çıkmaz değil mi sancı ilk hamileliğim bir bilgim yok sancı anında mı gidilmeli yoksa sancı olmadan da gitsem çıkar mı bilmiyorum
minikkelebek_ perosy eşim de böyle söylüyor hani son günlerimiz ne olur ne olmaz diyor insanın ilk hamileliği olunca da insan ne yapacağını bilemiyormuş gerçekten acemilik 😂
perosy minikkelebek_ kesinlikle öyle eşim yüzünden bende en ufak bir şeyde direkt geldim bu süreçte 😬