Kızlar 35. Haftadan beri ara ara gelen kanlı akıntım var. İlk geldiğin de devlet acile gittim normal diyip gönderdi. Bi kaç gün önce özele gittim orda ki doktor da normal nişan olabilir vs dedi. Bugün ilişki sonrası çoğaldı. Peçetem ful pembe kırmızı. İki peçete değiştim. Ara ara kasılma oluyor. Bu 2. Gebeliğim ilkin de böyle olmamıştı. Acaba doğuruyormuyum bu kan niye gitmiyor hiç😬