Guloz iş başı 9 da başlıyor 8 gibi evden çıkıyorum , akşam 6 buçukta çıkış bazen 6 bazen 6.15 gibi çıkıyorum sabah geç kalsamda sorun olmuyor son 2 buçuk ayım sonra izine çıkacağım başlarda bende çok zorlandım masa başı olduğu için kemiklerim birbirine giriyor ağrım oluyordu şuna daha iyiyim yada alıştığım için öyle geliyor bana dayanabilirseniz güzel olur