sngl3875 Bugün adetimin 2. Günü ve hala olmadım dün erken gebelik testi yaptım çok silik çıkmıştı bugün tekrar yaptım negatif çıktı anlamadım bu sabah sağlık ocağında kan verdim yarına çıkacak sonuç . Sizlerde durum nedir .
Rabiul sngl3875 internet sayfaları varmış oradan gün içinde çıkıyor enabıza ertesi gün düşüyor canım formlarda okuduğum kadarıyla
Demsi_83737 sngl3875 yok sağlık ocağının bağlı bulunduğu hastanenin sitesine girip online hizmetler laboratuvar sonuçları bölümünden bakabilirsin
Rabiul sngl3875 merkezi yerlerde daha geç düşüyormuş sanırım gün içinde tekrar bakın 4-5 gibi düşerse o zamana kadar düşer güzel sonuçlar alırsınız inşallah bende 2 gün gecikmeyle öğrenmiştim benim için normal bir gecikmeydi ama 😂 şans eseri öğrendim
sngl3875 Rabiul Rabiul sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🤲🏻 amin teşekkür ederim yazarım zaten hemen sonucu 🤲🏻☺️
Demsi_83737 sngl3875 bende de böyle oldu dün öğleden sonra kan vermiştim. Doktor bu sabah sonuçlar için gel dedi. Sabah gittim test sonucu çıktığı halde sisteme yüklememişler. İstersen hastaneyi bi ara
sngl3875 biranne__ bu ay elendim sanırım bütün moralim bozuldu. Kan kesin sonuç o zaman diğer yaptığım test bozuktu .
biranne__ sngl3875 bilemiyorum kist gibi endişelendirmek istemem ama bunu duymuştum bi doktora gidin derim yaşadığınız durum tuhaf üç test de bozuk olamaz yani