goncatayfun kızlar polikistik overliyim göğüs ucunda çok fazla killanma var baş edemiyorum benim durumumda olan var mi 🙁🙁
Gulnur goncatayfun bende pkoyum cnm su killanmadan biktim artik aliyorum hemende cikiyor ben agdayla aliyorum gogusumu
melegimibeklerken Aynı durumdayız. Ben de polikistikoverliyim. O kılları sorun etmiyordum şimdiye kadar ama emzirme süresinde kafama takıyorum nasıl olacak diye😊
goncatayfun biktim ya bunun bi çözümü yok mu bi iki tel degilki çok sert kıllar ve 20 25 tel cikiyo biktim emzirme sürecinde napcamm🙈🙈