tamamdanolmuss aynıyız bende aynı şeyler düşünüyorum inan günler geçmiyor, cuma gideceğim bende acaba duyacak mıyım acaba kese gelişmiş mi acaba bebekler gözükecek mi, kalbi ya duyulmazsa ya boş ise diye diye kendimi yiyip bitiriyorum . Dua et dua rabbim emanetlerine sahip çıkmayı nasip etsin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin verende Allah alanda Allah, rabbim nasip etti ise o her şekilde olacak merak etme ,seni çok iyi anlıyorum bende adete göre 6+5 ilk baktığında keseue göre 6+1🤲🏻🧿