Merhabalar
Hemoroid geçmişi olan ve bununla ilgili daha önce ameliyat olmuş, 35 haftalık hamile bir anne adayıyım. Henüz çatı muaynesi vs yapılmadı ancak geçmişten süregelen hemoroid sorunum olduğu ve hamilelikte de ilerlediği için normal doğumdaki zorlanmadan kaynaklı hemoroid sorunum daha da ilerler ve bana doğum sonrasında sıkıntı yaşatır diye korkuyorum. Doktorum ile konuştuğumda da daha önce hemoroid ile ilgili ameliyat geçmişim vs olduğu için riske atmayalım sezeryan planlayalım dedi ancak normal doğum yapabilir miyim acaba diye aklımda soru işareti kalıyor. Daha önce böyle ciddi şekilde hemoroid sorunu yaşayıp normal doğum yapan var mı acaba? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim