3_oglan_annesi değeri düşük olup yükselir mi dün kan verdim Perşembe günü yinekan ver ddi bu ara son adet tarihim de 16 Ocak üç gün gecikti
2prensesannesiiii 3_oglan_annesi kızımı 103 değerle öğrendim regla 2 gün kala bu gebelikte regl gecikmemin 10. Günü 100 değerler öğrendim 16 haftamdayım sıkıntı yok
Bihterrr Regl gecikti mi? Ayrıca niye yükselmesin bu beta 1000lerde başlamıyor erken öğrendiysen çok normal yavaş yavaş yükselecek tabii ben öğrendiğimde beta 11di
3_oglan_annesi Bihterrr ewet c.tesi günü adet olmm gerekti olamdm ay ne bilim iki oğlumda geç öğrenmiştim değerim ozaman yüksekti şimdi az görünce 🤭
DiplomaliEvHanimi Ben 38 lerle ogrenmistim daha 3 gün var ve bu deger cok ii gecikince yapsaydin zaten norml bi degerle ogrenirdin hayirli olsun canim
3_oglan_annesi 2prensesannesiiii inşallah idrar yolu enfeksiyonu çok var ddi acaba etkilermi bu sormayı unuttum doktra 🙈
2prensesannesiiii 3_oglan_annesi bende kronik hep var oranı düşüyor sadece tamamen geçtiğini hiç görmedim kızımı doğurdum şimdi 2 yolda bunda da vardır idrar yolu enfeksiyonu vajinal enfeksiyon sıkıntı diyebiliyorum ben
3_oglan_annesi 2prensesannesiiii anladm elimden geldgince dikkt edecem şuan ilaç yazamam ddi hamilelik netlesimce yazarım ddi bakalm vitaminleri verdi bir tek
2prensesannesiiii Cinarsaitinannesi yok cuma günü özele gideceğim normalde bugün devlete randevum vardı hem eşimin işi çıktı hem de bana haber vermeden sistemden randevum iptal edilmiş tesadüfün bu kadarı cuma özele randevu aldım inşallah öğreneceğiz o zaman 🥰
Cinarsaitinannesi 2prensesannesiiii hadi hayırlısı olsun bakalım devlette benimde surekli randevumu iptal ediyorlardi
2prensesannesiiii Cinarsaitinannesi aaay insan haber verir biz gitmeyince tripli mesaj atıyorlar ama 😂
Cinarsaitinannesi 2prensesannesiiii haha birde üstüne ceza veriyorlar 15 gün randevu yok sana diye 😀😀