38+4 olduk sancılarım var ama düzensiz daha çok yoğun adet ağrısı gibi dün doktorum alttan muayne yaptı ondan sonra lekelenmem oldu bugün de hafif lekelenmem devam ediyor pembe renkte bebeğimin hareketleri yerinde ama sancım oluyor geçiyor bu hafta doğum olmazsa pazartesi suni sancı ile doğum yapcaz. Aynı veya benzer durumda olanlar var mı?