Babyada Kızlar sabahına hem minik akıntı gibi hemde karnımda bir ağrı olarak uyandım. Şişkinlik de var gibi, bunu daha önce yaşayan oldu mu ?
Sevvalll42 Babyada iltihap olabilir bendede öyle oluyodu hep ilişkide bile ağrıyodu gittim kanallarım iltihaptan tıkanmış ihmal etme
Babyada Sevvalll42 çok yakın zamanda gittim doktora kan hormon vs de verdim bir problem yoktu. Belki de geçici bir durum ben biraz evham yaptım
Sevvalll42 Babyada benimkinide bilemediler çocuğum olmuyo diye gitmiştim en son burda iyi bi doktor var özel ona gittim o bildi