3anne Sezeryan oldum, ne korse taktım ne bişey. Doğru düzgün krem bile sürememişimdir dikişime. 7 kilo almıştım, bebem 3500 doğdu doğurduğum gibi eski kiloma döndüm. Ayrıca herhangi bir sarkıklıkta yok şu an, vücut zamanla kendini toparlıyor. 1 hafta sonra bütün kıyafetlerime rahatlıkla sığabildim yani ben. Göğüsler hakkında bilgim yok ben 3 ay aşağı yukarı emzirdim herhangi bir sarkma mevcut değil 😂😂