_annee Kızlar ben yumurtayı 7 dakika haslıyorum genelde, ici bazen hafif kayısı oluypr, bebege bi zararı olur mu yesem
kumsal2727 _annee canım kesinlikle zararlı ben her yumurtayı 10 dakika tutuyorum tam pişmiş oluyor dikkat etmeliyiz bu donemlerde
persefoni _annee ben de kayısı tükettim bir sıkıntı olmadı rafadan çiğ olmaması gerekiyor kayısıda da o sıvı pişiyor çünkü.
_annee kumsal2727 ben hep genelde 7-8 dk haslıyodum vala, ama hep öle ici kayısı gbi olmuyo, bugün böle oldu , heralde bi skıntı ckmaz Allahın izniyle, on dk haşlayayım artk bari