Hayatim24 Merhaba kızlar reglim 5 gün geçikti test yapdım negativ flaşı açıp bakdığımda 2ci cizgi vardı sonra kayb oldu sizce ne yapayım regl olmam için ilaç mı içeyim
Melike_14 Hayatim24 benimde 7 gün geçikti bugün kan verdim sende kan ver bu testler kafayı yedirtiyor insana
biranne__ Hayatim24 biraz daha gecikirse tekrar test yap benimki 9 gün gecikmeyle erken testte net çıkmıştı
xyagmur8 Bence onun öncesinde bi erken gebelik testi alıp onu yap aynı durumu yaşadım ve şuan 4 aylık hamileyim
Hayatim24 Biz xyagmur8 yhaa sağ salim kucağına alırsın inşallah. Azərbaycanda erken gebelik testi yok trendyoldanda 1 haftaya gelir
xyagmur8 İlk yaptığım test buydu sonrasında çizgi silindi ve ertesi gün erken gebelik yapmıştım umutlandırmak istemem ama bende aynı durumu yaşadım
xyagmur8 O zaman 2 3 gün bekle sonra tekrar test yap hemen adet için ilaç kullanma eğer hamileysen bebeğe zarar
xyagmur8 O zaman biraz sabır göstermen gerek eğer sigara vs kullanıyorsan test sonuçlanana kadar kullanma
Melike_14 Hayatim24 köyde oturuyorum bensabah verdim yarın öğlene çıkarmış e nabiza düşer inslah bakıp bakıp duruyorum e nabiza sence düşer mi erken