Pamukkokulum Kızlar kullanan var mı doktorum yazdı yenı başlıcam nasıl memnun musunuz 12 haftalıgım erken degılmı başlamak ıcın
Yenianne7 Pamukkokulum Bilmiyorum ama folik asit bıraktıktan sonra bunu yazmıştı doktorum. Doktoruna sor istersen için rahat etsin
gncglozclk Pamukkokulum bende dogurana kadar kullandım dogum sonrası bıle kullanabilirsin dedı doktor cok da memnundum cok faydalı guzel bi ilac 💕
Greenleaf Pamukkokulum 12 haftadan sonra bana da imom verdi doktorum, doğuma kadar kullanacaksın dedi 25 haftalığım, bir sıkıntı yaşamadım
esshn Hamile kaldığımdan beri kullanıyorum, doğuma kadar da kullanacakmışım ben bir zararını görmedim aksine kan değerlerim vs hep iyi çıkıyor
gokay34 İlk gebeliğimde kullandım folik asiti kestikten sonra başlatmıştı doktorum doğum yapana kadar kullandım sabah bulantıların varsa geçtikten sonra al ama tok karnına doğumdan sonra da imom latte formunu kullandım emziren anneler için olan
On-Fr-Tu gokay34 emzirirken faydasını gördünüz mü? Bende şuan 34 haftayım kahverengi balık yağlı olanı kullanıyorum
Cicekkiz20 Pamukkokulum bende 12. Haftadan beri kullanıyorum şuanda 36 hafta bitti hala kullanıyorum bı sıkıntı yaşamadım
gokay34 On-Fr-Tu evet gördüm benim normalde de kan değerlerim düşük içeriğinde başka vitamin mineraller de var iyi geliyordu bana
On-Fr-Tu Pamukkokulum içerisinde çok güzel vitaminler var. Ben özellikle balık yiyemediğim için kullanıyorum. Doğuma kadar içeceksin dedi
eyy Pamukkokulum ben de kullanıyorum doğuma kadar kullanmaya devam edicem çok faydalı değerlerim çok iyi çıkıyo 🫶🏼