Kızlar 1 haftalıgız. Bugün bebiş eve geldi. Gece 3te emmesi için çooook zor uyandırdım. Sonra saat sabah 6 oldu hala uyutamadık. Sürekli ağlama durumunda. Sütten sonra kaka ve gazıda yaptı(içeride gaz kaldı mı bilmiyorum maalesef) uykuya dalma sürecini nasıl halledeceğiz bilen var mı