azrabetlnannesi
Kızlar merhaba iyi akşamlar ilk sorum olucak bu forumdaki . 30+4 günlük hamileyim nerdeyse bir haftadır alt tarafımda bi baskı hissediyorum doktorum bebeğin baş kısmının Rahime çok yakın olduğunu söyledi dikkat et dinlen dedi ama evde de bi kızım var ikinci hamileliğim bu. Haliyle yatıp dinlenme durumu olmuyor. sorum şu kıza sancılarım hiç geçmiyor sürekli bi kasık ağrım var ve dün acile gittim tüm tahlillerim temiz çıktı nts de sancı Yok açılma Yok sancılara bi sebep bulamıyorum çare de bulamıyorum bu durumu yaşayan var mı aranızda yada tavsiyesi fikri olan ?