Kızlar cuma günü kan verdim beta değerim 1065 çıktı ultrason da gözükmedi bebek sadece beta değerlerime göre hamile olduğumu öğrendim bugün de yoğun kanama pıhtılar oldu hastaneye gittim büyük ihtimalle düşürdüm düşürdukten iki saat sonra hastaneye gittim doktor beta değerlerine bakalım dedi 2400 çıktı alttan muayene etti yine kese bebek gözükmedi 10 gün sonra gel tekrar kan alıp değerine bakalım eğer düşüyorsa değerin düşük yapmışsındır dedi sorum şu ki düşük yaptıktan bir kaç saat sonra beta degeri düşer mi