Cumartesiye 38+5 te alttan baktıktan sonra leke şeklinde kırmızı renkte kanama oldu iki gün kahverengi sürdü sancilarda vardı ara ara ilk oğlum gibi nişan gelir gelmez sert sancılar başlayıp dogurmadim 🥲 şimdi 39 oldum tam bu hafta gelir diyor gelmezse suni ile baslaticam dedi doktor oğlum 39+5 te gelmişti 🥲