Ftrhn Yurdagull0612 ben bugün yine test yaptım 3 gün var adete negatif ümidimi kestim adetimi bekliyorum bu ay da olmadı hayırlısı olsun inşallah önümüzdeki ay tutar
Yurdagull0612 Ftrhn ya canım bekle baklm regl günü belki gecikme olur tekrarlarsın ben de daha yapmadım yarın yapıyım diyorum testi ama bende çok ümtli değilim ama Rabbimden ümit kesilmez bugun çıkmayıp 1 gün sonra çıkanda oluyormuş hiç belli olmaz
Yurdagull0612 Elfthh Canım merhaba reglime 1 gün var sabah ilk idrarla test yaptım maalesef bişey çıkmadı bi dahaki sefere inşallah
Elfthh Yurdagull0612 benimde negatif çıkmıştı kuzum bı kaç gün kala belrtilerin çoksa geceikirse mutlaka yap bir daha olur mu
Elfthh Elfthh şundan dolayı diyorum ağır kaldırma vb nasıl olsa değilim diyeblrsin ben dedim meseala ama çalıştığım arkadslrm ne olr ne olmz dur sen bişey alma demişti iyi ki de almamism o gunler