Arkadaşlar ikinci hamileliğim bu ama ilkinde suni sancıyla planli normal doğum olmuştu smdi de hamileyim ve akşamdan başlayan bı bel ağrısı oldu midem bulanıyor terliyorum falan neyse bı duş falan aldım biraz yürüdüm ağrı sabit gibi ama sıkıyor sanki bebeğimin hareketleri iyi sıkıntı yok uyumuşum bile smdi uyndim terlemisim ve yine aynı ağrı yalancı sancı falan mi ki ya ztn panik atağım var iyice telaş yptim bir şey olur mu ki falan diye 🥺