Merhaba 18+4 teyim arada bağırsak hareketlerine benzer ama değil gibi kıpırtılar hissetmeye başladım ilk gebeliğim 54 kiloyum acaba bebeği mi hissediyorum aynı şekilde olan var mı özellikle geceleri daha çok oluyor 2 gündür yaşıyorum çok heyecanlanıyorum siz ilk nasıl hissetmiştiniz